2013年9月16日 星期一

遮瑕大平反~




前2日係YOUTUBE到睇到條片
話一隻遮瑕「廢到無倫」
但係我就經常用佢話「廢到無倫」既遮瑕
而我就好滿意呢件product~

呢個遮瑕就係Etude House既 完美調色遮瑕拼盤#02






















呢個遮瑕拼盤其實有2個色號俾你揀既
而呢個#02色就係專for黑眼圈用既~
一邊係粉橙色(1), 一邊係偏白既膚色(2)














可以睇番佢官網介紹
佢遮黑眼圈既原理係用一隻粉橙既顏色去校正眼圈既黑沉
以達至遮瑕既效果

而唔係好似我上次介紹個隻NYX個類既遮瑕
NYX個類既遮瑕係用一隻接近自己膚色既顏色
去完全蓋過你既瑕疵去做遮瑕既效果~
( 就好似塗改液咁~! )

雖然唔可以100%遮到晒成個黑眼圈
但單用佢就可以令到個眼圈減淡好多~
岩晒番學用~!!
搽薄薄一層,成個人睇落就即刻精神晒~



*[遮瑕度測試]
我用一個黑色既眼影搽係手到
用黎模仿黑眼圈

左邊::: 就淨係搽眼影,用黎做對比
右邊::: 上左一層眼影之後,
會再用Etude House呢隻遮瑕既粉橙色,
上係眼影上面做遮瑕~





















雖然仲會見到少少黑色
但只係上左薄薄一層就有咁既效果
我就好滿意喇~
大家見到我上面張實物圖
見我用到凹晒就知我真係經常用~ :P

加上呢盒concealer kit只係$50幾蚊
係相當物有所值~ :D


P.S. 其實我唔記得係邊位YOUTUBER講

係YOUTUBE首頁有D推介片,我是但禁入去睇
本身冇睇開佢,宜家都唔記得左係邊個LU~ :P



沒有留言:

張貼留言