2013年8月1日 星期四

*韓國必買* 平價茶樹油




一講起茶樹油
我估大家都會諗起Body Shop或者Thursday Plantation
但前排就俾我揾到另一個又平又有保證而且有效既茶樹油牌子
就係黎至韓國既A'PIEU (唔知點發音 xP )

首先講下個牌子先啦~
A'PIEU係MISSHA 旗下另一既品牌
強調純淨自然的形象
(由於佢個網頁係冇英文既,所以我都係睇人地講嫁炸~ :P)
話晒都係大公司既牌子
相信質素會有一定既保證

唔知點解啦~
我對韓國出品既產品有種莫名既信心
唔理D產品好唔好用,岩唔岩我先
最少我都會好安心去試用
硬係覺得好天然好安全咁 :P
( 當然的確有唔少品牌都係以天然去做賣點啦~ )

而我亦都用左A'PIEU既茶樹油大概一個月左右啦~
我就覺得同Body Shop既茶樹油冇咩分別
訓之前搽係粒瘡,訓醒個陣都會謝左嫁喇~
但價錢就比Body Shop同Thursday Plantation平
我係Y拍到買既,$40幾蚊就有14ml
當然你親自去韓國買就一定會再平D啦~ (4800WON一支~)
如果HKD1 : 145WON,支野先$33左右炸!!! ><

有興趣既記得去買支試下喇~ ;D







沒有留言:

張貼留言